pondělí 27. září 2010

Den 218.

Pondělí

Dnes jsem si udělala radost. Velkou radost!

Měly jsme s Míšou v plánu jet s holkama MHD do centra Prahy. Udělat jim takový malý výlet. Počasí se ale od včera neumoudřilo, a tak jsem do Prahy vyrazila jen já. Holky nechala u M8.

V Lidické ulici jsem měla objednaný vánoční dárek pro Káju, a tak jsem ho jela vyzvednout. Moc jsem se na tu cestu těšila. Včera mi Andy půjčila knížku a já miluji ty chvíle, kdy jedu a můžu si číst. Uniknout mimo realitu... A je fakt, že od této knížky se moc odtrhnout nedá :-D.

Vystoupila jsem na Andělu a prošla to Lidickou ulicí až skoro k vodě. V Megapixelu měli až od 10 hodin, a tak jsem měla 15 minut na to, abych se podívala po okolních krámech. Jen tak ze zajímavosti jsem vlezla do jedné obuvi. Mým snem bylo si letos pořídit pořádné kozačky. Žádné nízké šlupky, které poslední roky nosím. Měla jsem představu o kozačkách na vysokém podpadku a a by mi seděly na noze (o těch, co jsem si zkoušela včera v Globusu, se to říct fakt nedalo).

Hned se mi věnoval milý (na 100% čtyřprocentní) prodavač :-). Vybrala jsem si jedny... Poprosila, zda by mi přinesl mou velikost. Když jsem si ale všimla ceny, zavolala jsem na něj, že je asi ani nemá nosit. Neslyšel. Donesl. A já si je vyzkoušela! A byly moje. Fakt. Pohodlné, úžasně seděly na noze. Dokonce se daly zapnout i přes moje lítko (a věřím, že i kalhoty do nich strčím). Volala jsem manželovi, zda mi je schválí. Měl obsazeno. Tak jsem si řekla, že jednou si také mohu něco koupit jen pro sebe a mít z toho radost! No ne???

A radost mám. Velikou. Mám je na noze, chodím se na sebe koukat do zrcadla. Mám pocit, že mám hned delší a hubenější nohy :-))). Snad se budou stejně líbit i mému muži. Tomu jsem to už stihla naprášit do telefonu. O ceně jsem chtěla pomlčet, ale když se zeptal... Myslím, že měl radost z toho, že se mnou nemusí jezdit po krámech a vybírat. Včera něco takového poznamenal. A tak jsem mu jeho přání splnila :-).




Holky jsem si pak vzala k sobě, aby mohla Míša jet vyřídit svoje věci. JJ, musíme si pomáhat :-)

6 komentářů:

  1. Jsem rozhodně PRO dělat si radost! :-) Kozačky jsou parádní! Takové jsme snad ani nikdy neměla :-(( a na svoje barokní nožky asi ani mít nebudu :-(((

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, hezké botky :-) Já takové taky mít nebudu, páč by se mi s nima teďka špatně dobíhal Mates :-) Snad se ale taky časem dočkám

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají úžasně! A je třeba si občas udělat tu " babskou" radost!Kozačky na podpatku jsem zatím ještě neměla, jelikož já jsem ten typický " běhač a nestíhač" a chodím v pohodlných "bezpotpatkáčích", ale zvyklala jsi mě, páč ženská mý jako ženská i vypadat a v takových krásných botkách to jde hned lépe! Díky za inspiraci! Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, máš u mě něco malinkatého:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý kup:-) Jsou moc hezké,elegantní.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty jsou krásný botky!!!
    Občas i zalituju, že moje nohy jsou na kozajdy moc rozměrné! :oD Mnoho šťastných kilometrů. :oD

    A i u mě na blogu něco máš. :oD

    OdpovědětVymazat