pátek 24. září 2010

Den 215.

Pátek

Dnes byla školička náročnější. Převaha chlapečků, do toho pláč... Nějak mě to zmohlo.

Doma jsem zjistila, že se nám rozjíždí ve švu "nová" a dle výrobce "nezničitelná" sedačka a každým dnem by měla končit záruka, takže jsem volala a zjišťovala, co a jak. Tak to vypadá, že nás příští týden navštíví někdo z Resy a asi nám odvezou sedačku... No a když jsem to slyšela, tak jsem se dala do jejího čištění. Prudí mě, že se na mě vykašlal Vašek, který slíbil, že nám vyčistí koberce i sedačku. Hraje si na mrtvého brouka. To nesnáším!!! Tak ať napíše, že nemá čas, ne?! Ne, on raději ani neodpoví. Grrr. No a Jenda, ten se zase stále vymlouvá, že nemá rozpis práce na příští týden... Takže zítra budu drbat druhou sedačku zase sama...

Odpoledne byla gymnastika. Ani tam jsem neměla sílu a nechávala většinu na Darince. Je znát, že je pátek... Vše se táhlo...

Dnes asi brzy zahučím do pelíšku...







A ještě mi přes úschovnu přišly tyto fotečky :-). Tady vidítě, jaké mám úžasné hlídací tety :-). Kikču jsem předala v 15:10 tetě Lucce na hřišti. V 15:15 už spala a za 1,5 hodiny se probudila :-D.



3 komentáře:

  1. Hlídací tety jsou k nezaplacení:-)
    Se sedačkou je to k vzteku, ale pořád lepší, než kdyby se rozpadla po záruce:-(
    Přeju hezký víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadají jako spolehlivé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Spolehlivé, to my jsme 8-)
    LEVA

    OdpovědětVymazat