čtvrtek 23. září 2010

Den 214.

Čtvrtek

Ráno na mě kouká z kalendáře poznámka - ANGLIČTINA a DIETA. Je úplněk a já chtěla dnes omezit jídlo. Ale nějak to neklaplo. Tchýně včera donesla moc dobrý štrůdl :-). Je poledne a skoro celá nohavice je nenávratně pryč. Asi ani hádat nemusíte...

Konečně mi vyšla ta angličtina! To je vlastně asi poprvé, co něco studuji kvůli sobě, kvůli tomu, že to potřebuji a ne proto, že to vyžaduje někdo jiný. Také mě uklidňuje to, že mě nikdo nebude za moje výkony hodnotit a je čistě na mě, zda si z toho něco vezmu nebo ne. Má to něco do sebe!!! :-) A já se fakt snažila. 1,5 hodiny dávala pozor a snad si i něco odnesla. A co mě těší - nejsem na tom nejhůř :-D. Takový zdravý průměr. Jsem moc ráda, že jsem se rozhoupala.





Venku je krásně. Asi strávíme celé odpoledne na hřišti.




Tak jsme nakonec vzaly Natálku a šly na kaštany. Já je srážela ze stromu kusem dřeva, holky sbíraly... Pak jsme daly zmrzku a zakotvily na hřišti. Kéž by to počasí vydrželo!

4 komentáře:

  1. to je super, Aj mě taky baví..tak si to užívej čím dál víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy se máte, takové dlouhatááááánské nohy!:-) Přeju, ať se ti s AJ daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kaštánky!
    S dietou to je u mě to samé, už asi dva týdny mi to nevychází, a to mi ani nikdo nenosí štrůdly!:)))
    Aj je výborný nápad, určitě ji uplatníš nejen profesně, už vím nejméně o jedné příležitosti příští rok!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já držím nedobrovolně..radši bych ty nohavce:-ú) taky jsem se zapsala, ale já jsem ÚA:-)

    OdpovědětVymazat