čtvrtek 2. září 2010

Den 193.

Čtvrtek

Karolínka chodí do školky moc ráda. U pani učitelky Jarušky jí to vyloženě svědčí :-). Kiki každému říká, že taky bude chodit. Už aby to bylo!!! I když ona je zlatá, když je se mnou sama doma. Hezky si hraje nebo mi s radostí pomáhá. Když je doma Kája, tak to nefunguje. Začal u nich konkurenční boj - hádají se, kdo co má a nebo nemá. Co kdo komu půjčí nebo nepůjčí... JJ, jednou to přijít muselo!

Dopoledne jsem vyřídila nějaké pracovní záležitosti, upekla bábovku...

Po obědě přijela na návštěvu moje Píďuška... Od té doby, co žije ve Francii, tak se vídáme častěji, než když byla v Praze :-))). Jsem moc ráda!!!

Holkám dovezla oblečeníčko (hurá, legíny!!!) a přívěsek na klíče. Kája dostala "oslíka" :-D. Jen u Kiki to mělo být raději "prasátko" než kravička :-D.

Prohlídly jsme si svatební fotky našich spolužaček ze střední a dozvěděla jsem se, že Pí by se měla do roka a do dne vdát :-). Těším se, až pojedeme na svatbu!!!



Kiki se pustila do krájení bábovky... Ale i tak Pétě chutnala :-))).


Když jsme vyprovodily Pí na autobus, zjistily jsme, že někomu ulítla korela. Od kolemjdoucích jsme se dozvěděly, že ji tam vídají už dva dny... Zatoužily jsme jí "pomoct". Donesla jsem klec a zrní a doufala, že se jí bude chtít jít "domů" :-). Koukala... Nechala mě přijít docela blízko, ale pak ulítla na strom. Začalo krápat a už raději zůstala v suchu... Vzdaly jsme to (celé smutné). Uvidíme ráno, zda tam zase nebude...

2 komentáře: