neděle 26. září 2010

Den 217.

Neděle

Hlavně že jsem včera koupila tu kytku!!! Jen co jsme vjeli do Písnice, ptal se mě muž: "A my jim nic nevezeme?" Ne, nevezeme!!! Protože mám sklerózu a nechala jsem kytí na balkóně :-(.




Babička nabízela holkám králíčky domů... Naštěstí holky chápou, že dva myšáci stačí :-). Cestou domů jsme se ještě stavili v Glóbusu. Lednice zela prázdnotou, tak už to bylo třeba.

5 komentářů:

  1. Jo jo, je toho, Gábi, na ty naše krásné hlavinky totiž moc :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk má jen jednu hlavu! A to na velikosti nezáleží...! I tak to bylo jistě milé v Písnici! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám sklerózu:-) A je to čím dál horší...
    Králíčkové jsou krásní:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Co si nenapíšu, to nevím. Takže chápu:-) Ušáci jsou moc roztomilí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, něco u nás máš:-) http://ojarovi.blogspot.com/2010/09/podzimni-oceneni.html

    OdpovědětVymazat