pátek 10. září 2010

Den 201.

Pátek

Moje maminka má dnes narozeniny... Loni jsem jí přála ke 45., ale bylo jí 47 :-). Takže letos, jestli dobře počítám, by jí mělo být 48 let. Já vím, že není taktní věk uvádět, ale já se vždy ráda chlubila tím, jak mám mladou maminku :-).

Mojí mamince přeji hlavně klid a pevné zdraví. Aby si uměla odpočinout (což neumí) a uvědomila si, že život není jen o práci... Aby jí stále nebolela hlava a aby k nim nemuseli chodit pojišťováci... Také aby měla více času na své vnučky. Hrozně rychle rostou...

Mami, mám tě ráda! I když není moc času, být spolu, jsem ráda, že si voláme a že vidíš holky alespoň vyrůstat na blogu :-).


Já ostuda ani nefotila. Fotečky jsou od Lucky, když mi hlídala během gymnastiky Kristýnku. Luci, díky :-).


5 komentářů:

  1. Krásné vyznání! Tvá maminka je vlastně skoro v mém věku! Maminky si musíme hýčkat!:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mamince přeji všechno nejlepší, je to opravdu mladá maminka:-)Tak ať to krásně oslavíte:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mamince všechno nejlepší k narozeninám :o) a ten kocour je pěknej :oDDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš ale mladou maminku!!To by ti Wlk mohl dělat tatínka :-))...a on si zatím vedl holčičku do 1.třídy...jemu bylo 45 o 3dny dříve :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Až si nýš tatánek povede holčičku do i třídy, bude už mít po půlstoletí ajá na tom budu jako tvoje mamka skoro:-)Všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat