úterý 7. září 2010

Den 198.

Úterý

Cítím se jak vyždímanej hadr...

Mám za sebou náročný den plný focení...








5 komentářů:

  1. No ale ty výsledky, tak krásné fotky !

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, fotky za to stojí!
    Já jsem vyždímanej hadr, co dnes strávil skoro celý den v práci a teď tu sedí a vyrábí materiály na tiskovku :-( Radši bych zalezla do pelechu...
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Gabro! Cítit se jako stokrát vyždímaný hadr je v posledních dnech můj pocit číslo jedna! Vítám Tě na palubě! Ale fotky jsou úžasné, plné náboje a atmosféry!Mě zachraňují moji chlupáči a ty máš dar vidět svět přes hledáček fotoaparátu lepší než je! A to je veliké bohatství!Jsi skvělá fotografka a každá Tvá fotka je nabíjející!
    Jen tak dál! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. no výsledek stojí za to, je to jisté....

    OdpovědětVymazat