středa 15. září 2010

Den 206.

Středa








Ne, nezbláznila jsem se. Nepořídili jsme holkám morčátka. Jen je babička přivezla pro druhou babičku na krám... A tak je dnes večer u nás veselo...

Jinak jsem se ráno radovala, jak se z toho Kiki rychle dostala a hádejte, co bylo na gymnastice?!!! Ano, v půl šesté ke mně, do té doby naprosto spolupracující Kája, přišla a řekla, že jí bolí hlava... No, hřála pěkně... Tak jsme jely domů. :-(

Zítra jsem měla mít první hodinu angličtiny... Tak nic no... A v pátek do školičky zase nejdu :-(.

PS: Aleš dnes zase přestal kouřit. Pomalu jsem ho začala prosit, ať zase začne. Říkal, že bych spíš měla začít já, že jsem krapet nervózní... Kdo by nebyl! Vždyť se mi tu ty děti střídaj ve virózkách a já sedím doma na zadku, místo abych něco pořádného dělala...

3 komentáře:

  1. Aleši držím pěsti, já přestala mlsat

    OdpovědětVymazat
  2. A já taky zase začala. Dva roky jsem vydržela a je to tu zase. Tak držím palce

    OdpovědětVymazat
  3. Když já ani nevím, co je lepší - aby kouřil nebo nekouřil... Když nekouří, hrozně ho štvu, je nervózní, v autě ho snadno vše vytočí... :-( Jsem asi sama proti sobě. Tak moc jsem vždy chtěla, aby nekouřil a teď už si nejsem tak jistá :-).

    OdpovědětVymazat