sobota 25. září 2010

Den 216.

Sobota

Ráno jsem koupila mámě kytku. Když má tu dietu, tak ať jí máme zítra co dovézt :-).



V plánu byla Svatováclavská pouť na Proseku. Po obědě byly holky nachystané a nemohly se dočkat. Začlo ale pršet a nechtělo přestat, a tak jsme zvolili záložní plán - kino. Přibrali jsme ještě Míšu s Natálkou a šlo se.

Kiki byla v kině poprvé. Když byly reklamy, u všeho hlásila, že to má doma :-D. A když konečně začal film, během minuty spala :-))).

Po kině jsme ještě zašli na něco dobrého a Kája s Kiki pak toužily jít k Natálce. V 6 psala M., že chce Kája domů. Je celá přešlá, pošupajdí spát. Asi na ní bylo těch zážitků nějak moc.

A já jen doufám, že nás zítra budou holky budit později než dnes. Nechce se mi v 6:30 vstávat!!!

Je večer, holky usnuly tatínkovi v náručí u sledování Harryho a já se s krabicí kapesníků "mučím" v ložnici při sledování P.S. Miluji tě. Já ten film miluji... I když knížka byla hezčí.

1 komentář: