středa 1. září 2010

Den 192.

Středa

1. září proběhlo na 1. Kája sice nechtěla vstávat a byla "hrozně unavená", ale pak se nastartovala a dokonce se bez řečí oblékla do připravených věcí. Kiki toužila jet s námi a kdyby to šlo, zůstala by ve školce taky.




Aleš měl moje auto, tak mi ji v poledne přivezl domů. Prý si 2x přidávala buchtičky s krémem a ještě doma si dala nášup těstovin. Že by mi ji někdo vyměnil???

Vendy měla dnes jen 1 hodinu ve škole, tak šla pak rovnou k nám a hrála si s Kristýnkou. Ta si dnes hodně vyhrála s modelínou. Ukázala jsem jí, jak se krájí "had" a protlačuje přes lis na česnek (inspirace z Montessori).



V poledne si tu dal Aleš oběd a před odchodem do práce nás opusinkoval. Kiki trvala na tom, aby mu dala pusu i Vendy :-D. Tak tatínek pronesl, že by se to mamince asi nelíbilo a raději rychle odešel... :-)

Odpoledne jsme jely na gymnastiku autobusem. To byl pro holky zážitek :-). Nějak jsem si odvykla...

Na gymnastice se řešilo, co bude dál. Chybí trenéři. Je málo těch, kteří jsou ochotni to dělat zadarmo ve svém volnu. Původně jsem si myslela, že svoji přípravku rozpustím do družstev a naberu si nové děti. Nakonec je vše jinak. Povedu dál svoje holčičky. Některým jsem dnes řekla, že bude lepší, když začnou s jiným sportem. Bohužel to jinak nejde. U přípravky zůstala Monika s Vendy a bude jim pomáhat Lucka. Mě bude pomáhat Darinka, tak snad to nějak půjde.

Holčičky byly po dnešku tak utahané, že nám tu obě vytuhly na sedačce :-). To je príma, když tu je v 19:30 ticho...

6 komentářů:

  1. tak tichi ti přeju..tolik řevu co dnes jesem louho nezažila...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné utahané holčičky a skvělá vše stíhající maminka! :o)
    Krásné nové Mumové dny :o) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, tak to ticho v tuhle hodinu ti fakt ze srdce závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavila mě představa Aleše jezdícího ve tvém autě :o))) promiň

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, Aranel, také se cítí dost trapně :-D. Dnes už má své, tak dobrý :-))).

    OdpovědětVymazat
  6. Včera v poledne před školkou:
    V: mami, Gábina jede.... to není Gábina, to je nějakej pán...¨
    A: Jo, to je nějakej pán, co nemá vlastní auto! (a výraz obličeje tomu adekvátní)
    :-DD

    OdpovědětVymazat