úterý 14. září 2010

Den 205.

Úterý

Včera, když jsme přišly z gymnastiky, Kiki spala. Kája slupla rajskou a ještě si přidávala... Mám z ní radost, konečně jí :-). JJ, spaluje, svaly rostou a musí doplňovat energii... Na gymnastice úplně září. Je vidět, že ji to opravdu baví. Nebojí se (minule dělala hvězdu na nízké kladině, včera sama kotoul na kladině...). Tak nějak mě to vnitřně hřeje. Trošku jsem se bála, abych ji třeba netlačila do něčeho, co ji nebude bavit. Teď už vím, že to tak není. Ona ten pohyb potřebuje!!!

No a když se Kiki večer probudila, byla jako zázrakem bez horečky. V noci, když se na mě holky lepily, jsem kontrolovala, zda netopí. Nic. Snad to nezakřiknu, ale zůstala už jen nudle. Tak jsem si zavolala k pani doktorce a došla si pro Bendovky.




Káju jsem ráno vypravila do školky s batůžkem. Jedou na půldenní výlet vlakem do Čelákovic. Odpoledne má domluvenou návštěvu u Nikolky.

Jinak nám začalo období: "A poč?" Je fajn něco říct a odpověď zní: "A poč?" Já odpovím a slyším: "A poč?" ... "Pro slepičí kvoč, aby kvočna nekvokala, protože nemá proč!" :-)))

3 komentáře:

  1. ...tak tě trochu uklidním, nejsi v tom sama...a proč?? máme taky...a to hlavně ve chvílích, kdy se pokouším uplatnit svou rodičovskou autoritu ;-)
    ...je dobře, že je Kikči dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi,jsem ráda,že "zůstalo jen u nudle".A proč?U nás opět figuruje na dením pořádku.Odpovídám stejně jako ty:-).Tedy chvilku trpělivě odpovídám,ale pak zazní stejná věta cos psala :-).

    OdpovědětVymazat