sobota 4. září 2010

Den 195.

Sobota

Sobotní ráno...

Před půl rokem, než přestal můj muž kouřit, byla pro mě rána nesnesitelná. Já věděla, že je třeba, aby vstával, on nebyl schopen se probudit a začít fungovat... Vždy mi to dokázalo zkazit půlku soboty.

Půl roku nekouřil. Vstávání mu přestalo dělat problémy (vnímal, když jsem řekla, že je potřeba jít do práce, začít něco dělat...).

14 dní kouří. A já se ráno začínám rozčilovat...

Třeba dnes - dlouho plánovaná akce u dědy Kůti na koních. Holky nemohly dospat. Od 7 hodin mě chodily budit, kdy už pojedeme... Od 8:50 jsem začala Aleše budit. Odpověď: "Hmmm..." Je 9:30, zvýšila jsem hlas a můj drahý oznámil, že se nikam nejede. Fajn. Nejede. Holky to přežijou, ale nevím, jak on to bude vysvětlovat tatínkovi, zbytku rodiny a všem přátelům, se kterými se dohodl, že tam pojedou taky.

Sakra. Už zase nemám sobotní rána ráda!!!
----------------------------------------------------------------------------------

Když pominu začátek dne, byl dnešek velice vydařený :-). Samozřejmě že jsme odjeli a dokonce včas dorazili, ale prostě se to bez toho dopoledního hašteření neobešlo... JJ, často jde právě jen o úplné blbosti, které si člověk nemůže odpustit :-).

Počasí vyšlo, děti se bavily... Co víc si přát :-). Fotky budou mluvit samy za sebe.

Gabro fotky:
















Lucky fotky:

Golf a gulášek :-)



Fotograf Gábi


Matka v akci


Máme se rádi :-)


Dědy lžičky z NDR :-)


Zadek našeho auta cestou domů...

6 komentářů:

  1. Co na to říct, jistě je škoda, že se Aleš ke kouření vrátil. A asi, že není každý den posvícení no. Příští sobotu se ale předem nestresuj, to by fakt bylo na zbláznění a podzimní depka teprv startuje :o)

    OdpovědětVymazat
  2. vy jste nejeli? tak to mě mrzí, nakonec to byl docela hezký den..babí léto...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se sem vrátila abych mohla obdivovat fotky a nasát atmosféru z krásného výletu. To by opravdu byla škoda zůstat v paneláku. Líbí se mi dědovo lžička z NDR ale ta jak se máte rádi je nejkrásnější :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, třeba bude líp. Je fakt, že sobota (vzpomínám) byl snad jediný den, kdy jsem vnímala nějak volno na dospání apod. Možná to přirozeně láká :). Co jsem na MD jsou mi víkendy šumák no a dospání se mi moc nedaří..jsou to nárazovky. Výlet vypadá senzačně, jsem ráda, že jste to s Alešem zvládli a nakonec si užili!!

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi,jsem ráda,že ikdyž vám den nezačal s úsměvem tak s úsměvem skončil.Ta fotka "máme se rádi" je krásná:-).

    OdpovědětVymazat