pátek 3. září 2010

Den 194.

Pátek

Během dopoledního schůzování v MUMu mi volala teta Aranelka, zda bych dnes nemohla vyvenčit Holynky. Ráda jsem souhlasila. A rovnou si je vzala k nám. Holky měly zábavu.



Opět jsem okusila, jaké to je, vařit s asistencí hafíků :-). Tak hezky se mi motaly pod nohama... Čekaly, co kde upadne :-).

Zase mi došlo, že mi chybí pes, velký pes... Můj pes... Moje Meganka :-(.

Takové občasné hlídání mi bude maximálně vyhovovat. Holky se nabaží a já si připomenu, co to vše obnáší :-).

Odpoledne jsem venčila 4 děti a 2 psy. Budila jsem pozornost :-D. Ale já jsem tady už taková profláknutá, tak to ani nikoho moc nepřekvapilo :-))).

Korelu jsem dnes už neviděla...

Ještě jsem stihla nabarvit tetě Míše hlavu a přežít "dohadování" našich Rybiček. Přišla i Vendy a to byl asi kámen úrazu. Do teď byla Vendy "jen Káji", ale teď už chodí hlídat i Natálku a to je asi špatně... Kája cítí ohrožení. Přijde mi, že holky mezi sebou svádí takový malý konkurenční boj :-). Ale kdo to má poslouchat!!! Vyrostou z toho???



2 komentáře:

  1. Ha, to jsou dva psíci, fotka mi skoro přišla jak zajímavě složená jedna a text mi to ozřejmil :-)
    No a samozřejmě tu aaachám nad fotkami. Jsou prostě nádherné.

    OdpovědětVymazat