pondělí 20. září 2010

Den 211.

Pondělí

Konečně školička!

Ráno jsem cestou ze školky vyzvedla Lucinku Haislovou a společně s Kiki jsme šly do školičky. Máme samé nové dětičky. Z loňska byla jen Nikolka. A ta mi dělá radost :-). Už ji vidím na gymnastice! Ta dnes předváděla cviky, radost pohledět :-).

V poledne rychle uvařit, odpoledne dát Radce Kikču a šupajdit pro Káju a na gymnastiku... Tam jsem vyřešila přesun holčiček, který mě tak trápil! Budou od října chodit k Marcelce a mně tam zůstane jen pár mladších kousků. Můžu pak přibrat stejně staré šikovné holčičky z přípravky (otázkou je, zda tam nějaké takové budou).




4 komentáře:

  1. "Baťůžkářky" :-) Matěj konečně taky přišel na kouzlo baťůžku a včera si jej nastěhoval i do postele :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To byla asi fuška ..společné foto :), jsou perfektní. Taky jsme začli chodit Anni je moc ráda a baví jí to.

    OdpovědětVymazat