pátek 17. září 2010

Den 208.

Pátek

Pro klid duše jsem zašla s Kájou k doktorce. Naše je dnes bohužel na školení, a tak jsme šly k pani doktorce Červené. No, když nemusím, tak tam nejdu, ale je před víkendem a já nechtěla riskovat, že bude muset Aleš na pohotovost (kór když nebudu doma)...

Tak jsem jí nechala udělat za Kč 120,-- výtěr z krku. Když nemá horečku, tak jí totiž vůbec nic není. Na poslech je čistá. Ani v krku jí nebolí... Ale pani doktorka říkala, že má krk angínový. Tak jsem začala bojovat za to, aby se to obešlo bez atb (minule je takhle dala Kikče a myslím, že to bylo zbytečné). Test ukázal, že tam nic není, a tak jsem s klidnou duší šla domů. Viróza, jak jsem si myslela!



Já balím. Večer vyrážíme s holkama na dámskou jízdu k Lucce na chatu!!! Jupííí... Můj muž sice tak nadšený není, ale já to vážně potřebuji jako sůl! Kór po týdnu, kdy jsem s dětma doma. A poslední dva dny, to tu stojí za to! Jen co otevřou oči, už jsou v sobě!

Dnes ráno nás obě pobavila Kiki. Kája si ke mně přišla lehnout a Kiki, když to viděla, tak pronesla: "Tájo! Jdi pyč! Jedna, dva... " :-D No vybuchly jsme obě smíchy a Kiki se k nám přidala taky :-))). Jako bych slyšela sebe...

4 komentáře:

  1. Tak si tu chatičku pořádně užij!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zasloužený odpočinek, Gabérko! Krásně si to užij!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to..a taky v Elence často slyším sebe a ne vždy se mi to líbí, Áďa zatím říká jen to máma a jo :-)))

    OdpovědětVymazat