neděle 29. srpna 2010

Den 189.

Neděle

Nevyspalá (nějaký blázen pořádal celou noc ohňostroje) a s bolavými zády (po masáži) jsem se vydala ráno opět do MUMu. Měly jsme školení Montessori a o přestávkách jsem fotila naše MUMky. Radka nás všechny nalíčila a Lucka byla tak hodná a vyfotila i mou maličkost :-).

10 komentářů:

  1. Jooo! Já taky dávám plný počet bodů :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Tedááá, ty jsi ale kocór :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. No Vílo, rovnou jsi měla vyrazit do světa :oD Dávám 100%

    OdpovědětVymazat
  4. No holky, to jsem netušila, že sklidím takový úspěch! :-))) Je fakt, že mě cestou domů začali zdravit i puberťáci!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Po masáži by snad bolet neměla ta záda:-( Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to:-) Co to školení, bylo zajímavé? Já byla na přednášce o Montessori pedagogice a musím říct, že mě docela zklamala. Některé věci mi tam nesedí...

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká slečna na fotce. :o))

    OdpovědětVymazat