čtvrtek 5. srpna 2010

Den 165.

Čtvrtek

Hrozně rychle to utíká. Přehoupla se půlka pobytu a mě už je smutno z toho, že brzy pojedeme domů...

Včera přivezl A. s M. nádherné úlovky a večer jsme si je ugrilovali u L. na chatičce... Dorazila Evča s Tomem, Andulka a dokonce se na nás přijel podívat Jaroušek s malým Sebíkem :-). Po véče jsme se přesunuli všichni zpět do kempu a umíchali si dvě plné mísy Mojita... Byla sranda. Jen mě v 6 ráno přešel humor, když chtěla Kiki vstávat.

Dnes si užívám chvilek samoty a chodím s Megan na krátké procházky. Je na tom čím dál tím hůř :-(. Rostou jí ty její hrby před našima očima. Špatně dýchá a nežere, co má... Občas zvrací... Je tu naprosto v klidu, může být bez vodítka, neboť se skoro nehýbe, nic ji nerozhází a jen si mě hlídá...

A já při těch našich výletech alespoň nacházím houby, které následně suším...

A k mému velkému potěšení si vzal Aleš s Martinem holky a vyrazili na výlet. A tak mám chviličku pro sebe a můžu se začíst do knížky, aniž bych se každých 5 minut musela vracet o několik řádků zpět, abych věděla, kde jsem skončila... :-) Oni si to zase vyberou večer, až budou rybařit.




5 komentářů:

  1. Bobku to mě mrzí, aspoň že jsi vzala Megan nakonec sebou :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Prima, že si pobyt užíváte:-) S Megan mi je to líto, taky máme doma 10l fenku a stárne nám před očima:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Megan je mi líto, je to moc rychlé, jak ti psi stárnou. A sušené houby budou moc fajn v zimě:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ti naši milovaní pejsci. Kdyby ten jejich život byl delší. S Megan mne to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš pro ní co můžeš, gábi...

    OdpovědětVymazat