sobota 28. srpna 2010

Den 188.

Sobota

Ach jooo...

Včera jsem dohodla s mamkou, že si vezmou děti na víkend, když jim je dovezu... A jako naschvál měla Kája v noci horečku a bolela ji hlava(myslím, že reakce na očkování)... Ráno byla dobrá, v poledne taky... A když jsem jim zabalila tašku a chtěla je dát do auta, začala K. zase hřát :-(. Se zvýšenou teplotou ji k babičce posílat nebudu. Co by si tam s ní potom počala???

Takže změna plánu. Holky si s tatínkem vybírají nějaké pohádky a budou lenošit. Já mám dnes odpoledne v MUMu akci - úklid a zábava s překvapením. Do toho nás Radka namaluje a já budu fotit členky. Dokonce jsem běžela za sousedem a uprosila ho, aby mi půjčil světla :-).




Akce má být i s přespáním, ale jestli bude Kája horečkovat, asi půjdu na spaní domů...

Překvapením večera byla masáž. Byla jsem vybrána za figuranta... Ostatní měly sledovat, jak správně se masíruje, a pak se vzájemně namasírovat. Po masáži zad a šíje jsem se rozloučila a šla domů do pelíšku. Holky spinkaj, tak snad bude dobře (a nebude K. horečkovat)... Ráno mě čeká školení a focení MUMek. Dnes nám to nějak nevyšlo. Ale světla už mám nastavená a snad jsem i pochopila, jak na to :-).

2 komentáře:

  1. Jste holky šikovné a pracovité!
    A jaká byla ta masáž?:-)
    Doufám, že už je Káje líp a nehorečkuje.

    OdpovědětVymazat