čtvrtek 12. srpna 2010

Den 172.

Čtvrtek

Chachááá a já si myslela, že jsem to saranče vyhodila z okna... Asi ne. Našla jsem ho tentokrát v koupelně. Ještě že nemám fóbii :-))). Pořádně jsem se přesvědčila, že odletělo...

Tak jsem se dozvěděla, že to není saranče, ale kobylka zelená. A už rozumím, proč se jí u nás tak líbí ložnice a koupelna :-)))...


A Aranelka má moc hodného Pepu... Zabavil mi holky s hafinkama, když jsem potřebovala uklidit přízemí :-). Mám já to hodné sousedy.

Náplní dnešního dne je úklid. Už to hoří. Vysavač se asi zapotí a já také. Myšáci už mají také čistou klícku...

Večer dorazí moje sestřička Lucinka a bude tady spát. Chce na hlavě spáchat nějaké melíry, tak uvidíme... V mezi čase chci žehlit a zítra přijede teta Katka s Alexem a Neny!!! Hurááá!!! Dovolenkáři jedni se včera vrátili od moříčka a hned jedou do CZ. Už se na ně moc těšíme!!!




PS: Pošťák doručil dárečky pro dědu Kůťu. Mám fotky, ale nebudu dávat, aby to bylo do soboty překvapení... Ale jsem nadšená a holky taky... Pavlí, díky!!!

3 komentáře:

  1. Pavla umí !!!
    Karásek je hodnej a bezvadnej hlídač i uspávač hadů až se jeden diví, že nezná dvě vlastní vnučky, prý není hoden :oDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Kobylka věděla kam si má sednout, aby měla krásné foto :-)

    OdpovědětVymazat