úterý 24. srpna 2010

Den 184.

Úterý

Dřív by mě Kristýnky horečka asi trochu rozhodila. Dnes jsem až nezvykle v klidu a jen čekám, co z toho bude nebo nebude. Po tom všem, co mám poslední dny za sebou mě nemůže něco takového rozhodit :-). Dokonce mě ani neštve Aleše rozbité auto a vidina, že do něho vysypeme akorát další hromadu tisíc...

Káju jsem vyslala s tetou Míšou a Natálkou na výlet. Prý si to užívají víc než dobře. Tak jsem moc ráda. Já mám čas se alespoň věnovat Kikince, která ač "topí", tak má dobrou náladu. Hrály jsme si s koníkama, četly knížku, stavěly kostky. Dokonce se mi i hezky tvářila do foťáku...






Občas mě zaráží ta její samostatnost... Právě si zapíná Aleše X-Boxe a ví přesně, co má zmáčknout?!!! Nebo hulákala na jednu známou holčičku z balkónu a informovala ji o tom, že Kája není doma, že je pa... Nepřekvapuje mě už ani to, že si sama vyndá jídlo z ledničky (většinou jogurt), otevře si ho a nají se... Dokonce i kelímek jde hodit do koše... Jen tedy ještě není naučená si jít umýt pusu :-))) No, mám ji ještě hodně co učit :-D. Dokonce si chodí vybírat, co si vezme na sebe a dá se říct, že s malou pomocí se i obleče. Každý den si rozšiřuje slovní zásobu. Přistihla jsem Káju, jak jí začíná učit vyslovovat. Včera jí říkala: "Kiki, řekni postel... televize... zadek!" :-D Ten jí moc nešel, ale "prdel" byla lepší. Pak jí taky učí barvy. Do teď skoro nemluvila, tak jí barvy nikdo necpal. Ale stále je její pohotová odpověď na dotaz: "Kiki, co je to za barvu?" K: "Barva". :-)))

No, právě mě přesvědčila o její další samostatnosti... Aleš se o tom ráno zmínil, že ho večer překvapila tak, že nevěděl, zda ji vyhubovat nebo ji pochválit :-D. Ona si sama došla na nočník, vykakala se, rozstvítila si na záchodě, vylila nočník, utřela si zadek (spotřebovala celou ruličku toaleťáku), jen spláchnout ještě neumí, tak šla za tatínkem s tím mokrým nočníkem, máchala s ním (kropila, co mohla) a hlásila: "Táto, já kakala!" No, byl vyděšený, kde je ten bobek, šlápnul si do mokrého... A když pak viděl ten záchod... Pochválil ji :-DDD. A co myslíte, že je teď na záchodě??? Ano, mokro. Naštěstí jen čůrala!!!

7 komentářů:

  1. Gábi, Kikča je šikula. Lepší, než to naše věčné "neumím, maminko pomůžeš, jo?"
    Doufám, že v pubertě si budou ty prdelky utírat už sami...
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brďo, to je ale šikula!!! A taky malá krasavice. Mám pro tu tvou mladší blondýnečku nějakou slabost.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem kecala, podle vyprávění babičky se dneska V. taky sebeobsloužil. Akorát to úplně nestihl, takže hnědo v kalhotách, na nočníku ze všech stran, na nožičkách, na rukách, na loktech, na rohoži v koupelně. Ale svlíknul se a sednul si :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, myšáci jsou už pěkní cvaldové a jak pěkně pózují :o)
    Kristýnka je holčička šikovná, my doma ji máme moc rádi :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Tady se mi na fotce líbi i myšáci:-) a že jinak pištím při pohledu na myšku. A Kristýnka je šikovná, moc hezky se to povídání čte.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, vidíš, kluk šikovná! To dopiluje :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. je to pohodářka, holka do nepohody:-)

    OdpovědětVymazat