sobota 21. srpna 2010

Den 181.

Sobota

Slapy




Cestou na Slapy mi volala pani Haislová, že Charlie se našel... Že jsou zrovna u toho pána, co ho má a dala mi ho na ucho (toho pána, ne Charlieho). Zítra mu chci zavolat a jet se na něj podívat...

Na Slapech má babičky Vierky brácha chatu, a tak jsme dnes strávili společně den. Zašli si na oběd, koupali se na přehdě a holky se vyřádily na hrazdě, kterou má strejda speciálně vyrobenou na posilování.






A babička si zase nechala holky u sebe přes noc. Se těším, jak se krásně vyspím :-).


Fotila mě Kája...


PS: Na Meganku jsme dnes každou chvíli v dobrém vzpomínali... Loni totiž byla na Slapech s námi. Chybí mi tu pes, když odemykám byt... Je tu takové divné ticho. Nikdo se mi neplete pod nohy a nikdo mi neleze k ránu do postele...

1 komentář:

  1. Moc se mi líbí poslední fotka, tvůj portrét. A moc pěkná úprava!

    OdpovědětVymazat