pátek 27. srpna 2010

Den 187.

Pátek

Včerejší focení dělníka mělo dnes dohru :-). Vylezla jsem s prádlem na balkon, kouknu dolů a tam na mě kouká 5 chlápků a ten "můj" nahlas říká: "dobrý den" a hrozně se smál :-))). No, ještě že nebylo do třetího patra vidět, jak jsem červená :-D.

S Kájou jsme šly dopoledne na přeočkování, a pak za Bárou do MUMu. Tam jsme potkaly Radku a rády přijaly pozvání na oběd :-).

Cestou domů začalo během chvilky tak lejt, že jsme byly promočený až na kůži a to jsme utíkaly co to šlo... To počasí si z nás asi dělá srandu.

Doma mi holky pomohly s pečením makovníku... Kiki měla těsto až za ušima :-).

6 komentářů:

  1. Kája vypadá jako zkušená pekařka :oD

    OdpovědětVymazat
  2. To je ftipnýýýýýý :-))) Mělas je pozvat na kafe :-)))))

    OdpovědětVymazat
  3. No ty fotky se mi moooc líbí..my snad s dětma dojedem do Prahy na focení :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba přivedl kámoše na focení, taky chtěli pěknou fotku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlí, jen si předem domluv termín! To víš, už jsem tak profláknutá fotografka, že mi tu pod balkónem stojej davy fotekchtivých lidí :-))).

    OdpovědětVymazat
  6. no co..tobě to sluší..ještě bys udělala štěstí:-)))

    OdpovědětVymazat