pondělí 16. srpna 2010

Den 176.

Pondělí

Včera v noci volala mamka. Celá udýchaná, že jsem se bála, že to s ní klepne. Nad Prahou se přehnala taková bouřka, že jim to zničilo všechno, co mohlo :-(. Kroupy jak tenisové míčky...

Takže včerejší fotečky kytiček jsou památeční. Dnes už z nich nic není...

Počernicím se to naštěstí vyhlo, takže jsou auta bez úhony.




Ráno jsem se chtěla vydat s holkama na vetrinu. Jen mi nedošlo, že nemám ani jednu autosedačku! Naštěstí jsem mohla dát holky k Irče a jet sama. Meguška dostala léky na dýchání (to je teď asi nejhorší, co ji trápí) a něco na játra. Za 10 dní kontrola. Svěřila jsem se doktorovi, že mi všichni říkaj, že bych ji měla nechat uspat, ale i on řekl, že dokud žere, tak není důvod... Prostě jí chceme dát ještě šanci. Ten život jí na stará kolena ještě nějak zpříjemnit. 9,5 roku nám dělala radost, tak jí teď nepošlu k šípku jen proto, že to je pro nás drahé a časově náročné. Stáří je hrozné, ale stále ještě se umí radovat...

Kája si vytvořila tandemový kočárek pro dvojčata. Asi jsou dvojvaječná, řekla bych :-))).

1 komentář:

  1. My máme taky 10 l fenku flat retrievera, Nelu. Poslední dobou odmítá chodit, pořád spí, těžko se jí dýchá...Má nemocné srdce, velkou nadváhu, protože chodí minimálně a jak vidí něco jedlého, všechno sežere. taky se mi honí hlavou, co bych dělala, kdyby to začalo být hodně vážné...Stáří nevadí, ale nerada bych, aby se trápila bolestí. Ach jo:-(
    Moc přeju, aby Megušce bylo líp!

    OdpovědětVymazat