pátek 28. ledna 2011

Den 340.

Pátek

Dnes ráno jsem do školky odvezla obě naše "Kákáčka". Nejprve jsme dovedly nahoru Káju, abych měla čas být chvíli s Kikčou.

Ta přišla do třídy a styděla se. Držela se mě za nohu a po očku pozorovala, jak to tam vypadá.

Pani učitelka jí ukázala, kde jsou záchody, kde se myjou ruce a kde se může napít, když bude mít žízeň. Pak jsem si ještě dřepla na chvíli na zem a během pěti minut jsem se dozvěděla od 4 dětí tolik věcí, že jsem to nestíhala pobrat :-))). Každopádně byl čas jít. Pani učitelka si odebrala Kikču, ta se k ní přitulila a bylo to!

Musím přiznat, že nervózní jsem byla. Ale rozhodně ne tolik, jako když šla Kája poprvé do školky :-). Přeci jen znám Kikču a její povahu...

Vyzvedávala jsem si ji před 12. hodinou. Aby tam "chuděrka" nebyla první den dlouho. Pani učitelka mi řekla, že ještě jedí, tak jsem si sedla do šatny a poslouchala, co se děje za rohem...

Slyšela jsem, jak je Kiki šikovná, že to spapala a k mému velkému překvapení jsem slyšela: "Kiki, ty chceš přidat?" Kiki: "Hmmm". A tak jsem seděla a seděla :-). Pak ji pani učitelka poslala umýt ruce a moje milá holčička se hrnula z koupelny k hračkám a po mamince ani nevzdechla :-). A já měla radost. Ulevilo se mi. I pani učitelka se tvářila spokojeně. Jen říkala, že se Kiki hodně mazlila (prostě sucháč :-D).

3 komentáře:

  1. Tak jste to krásně zvládly ženský :-) Nakonec se nejvíc bála mamča, co? Tak teď ještě umístit tebe a bude to super. Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Kikca je sikulka!
    A ty kyticky na dverich znammm :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Je to frajerka...mám pro ní prostě slabost!

    OdpovědětVymazat