pondělí 24. ledna 2011

Den 336.

Pondělí

Včera, cestou k dědovi, viděla Kája zříceninu. Následoval rychlý a jasný dotaz: "Mami, když ses narodila, žili ještě rytíři?" V tomto duchu se na můj účet bavil Aleš celý den. Před spaním přišel s hláškou, že půjde spát s mladou a probudí se se starou :-))). Musím říct, že i když se často baví na můj účet, zaručeně mě pobaví také! To na něm miluju :-))).

Ráno jsem se probudila a cítila se stejně jako jindy :-). Až holčičky mě připomněly, že dnes slavím a gratulovaly mi snad 6x za den (zvláště Kája). Tolik obrázků, co jsem od nich dostala. Musím si je schovat...

Skončil věk s 2 na začátku a je tu 3. Konečně mám pocit dospělosti. Fakt :-). Vždycky, když někdo zjistil, že mi ještě nebylo 30, dal mi najevo, že jsem vlastně malé pívo. Takže ode dneška jsem velké pívo!!! A také mi dnes jedno od Marcelky z USA dorazilo :-D. A od Haislína celá bedna Carlsbergu!!!

Já si dnešek celý den moc užívala. Plno lidí se zarazilo, když mě vidělo, a ptalo se, co se mi stalo, že dnes tak zářím :-). Já jsem dnes prostě šťastná.

Volala mi mamka, aby mi popřála... Pronesla něco v tom smyslu, že když si uvědomila, kolik mi je, došlo jí, jak moc je stará :-))). Jooo, nikdo nemládne!

M8 mi přišla popřát a donesla krásnou kytičku s dárečky... Pro mě je ale víc důležité, že ji mám. Že mám přítele, který tu je a já vím, že když budu potřebovat, mohu se na ní s čímkoliv obrátit.

Na gymnastice mě potěšily spolutrenérky (Darinka s Martinou), které mi koupily krásnou kytici a bombošku a holčičkám daly podepsat přáníčko... Od všech jsem dostala pusu a prostě to bylo moc fajn.

Doma na mě čekalo překvapení. Krásná kytička od mého muže, vášnivý polibek (až Kája křičela, že se milujeme a smála se jak puberťák) a pevná "50" k tomu!!! Moc jsem si ji přála a byla šťastná, že ji fakt mám!!! No a jako bonus - tatarák! Aleš se stavil v naší oblíbené restauraci, kde objednal 300g tataráčka s topinkama. Mňam! Byla jsem tak hladová, že tohle byl asi ten nejlepší dárek z celého dne :-))). On ví, že mi láska prochází žaludkem...



Když jsem večer otevřela Facebook, čekaly mě tam další desítky blahopřání. Jooo, jsem dnes šťastná a vůbec mi nevadí, že pro Káju jsem už takový dinosaurus :-D.

PS: A zítra pořádně vyzkouším svůj nový objektiv!!!

8 komentářů:

  1. Tak všechno nej... pevné zdraví a nekonečně mnoho zajímavých objektů k focení!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k té obrovské hromadě gratulantů a přeji ti, ať jsi šťastná a zdravá a tvůj rytíř ať si tě pěkně opečovává :)
    Už se těším na fotečky s novým objektive.
    To vše ti přeje......asi trilobit :)

    OdpovědětVymazat
  3. No jasně, že žili rytíři, vždyť jednoho máte doma :o) Blahopřeji ještě jednou a budu i osobně a hodně a hodně moc krásných fotek ...pevná "padesátka" to je ti věc :oDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jeste jednou i tady, ... vse NEJJJ ...

    OdpovědětVymazat
  5. Také se připojuji k zástupům gratulantů...Ať jsi v tom "dospělém" životě šťastná, spokojená, zdravá, milovaná i milující!

    PS. Téééda, úžasný dárečky jsi dostala!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nej nej nej a hodně lásky...

    OdpovědětVymazat
  7. Gábinko..ještě jednou vše nej!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, moc jsem se pobavila, opozděně moc gratuluji.

    OdpovědětVymazat