pondělí 17. ledna 2011

Den 329.

Pondělí

Máme doma Ambidextra :-). Vyzvedla jsem si u pani Sekyrkové zprávu ohledně vyšetření laterality.

Jinak náš Anbidextr dnes zůstal doma. Teda vzala jsem si ji s sebou do MUMu. Ráno kašlala, pak ji to přešlo. Teď ještě pokašlává, tak jsme i gymnastiku vypustily...

Týden staré fazolky...

5 komentářů:

  1. A co to je Ambidextr? že může používat obě ruce? jestli ano tak to byla moje maminka a částečně i já. A tak nějak žiju, dýchám a raduju se čím dál víc :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, to je paráda. Už Káju vidím třeba na strojárně, jak jednou rukou rýsuje a druhou popisuje :-D
    Co dál? Tzn. že může v pohodě upřednostnit ve škole pravou ruku, aby to měla jednodušší?

    OdpovědětVymazat
  3. Sama upřednostňuje ruku levou. Sama má pocit, že je tužce v levé ruce lépe. Ale u všech ostatních činnostech (šroubování, kutálení míčem, nabírání lžící...) ruce velmi střídá, nebo pracují obě zároveň. Mám ji dále pozorovat, kterou ruku při čem upřednostňuje. Do ničeho ji netlačit, vše dávat na střed... Možná nás čeká i neurologie, aby se zjistilo, jak to má :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarádka malovala oběma rukama najednou. To bylo pokoukání. A jak já jí záviděla, když si lakovala nehty. Mě prostě ta pravá nejde a nejde :0)

    OdpovědětVymazat
  5. Fazolky jsou nádherné, budu se muset inspirovat.

    OdpovědětVymazat