pátek 21. ledna 2011

Den 333.

Pátek

Dnes se mi podařilo, po hodně letech, zaspat. Včera večer jsem si nařídila budíka, abych měla ráno čas si ještě umýt hlavu, než půjdeme do MUMu na zahájení 2. etapy EU projektu. V polospánku jsem si říkala: "Každou chvíli už by ten budík měl zvonit...". A ono stále nic. Až mi to nedalo a koukla jsem se, kolik mám ještě minut k dobru :-). Tak rychle na nohách jsem dlouho nebyla :-D. Bylo 8:45 a já měla být v MUMu v 8:30! Ufff... Rychle obléci sebe i holky a utíkat. V 9:00 jsme byly na místě.

Plný MUM nových tváří, nové děti, plná školička (naplněná o erární děti MUMek) a do toho všeho nám vypadl proud a nešlo to nahodit :-). Nenechaly jsme se rozhodit. Na wc daly svíčky a mohlo se začít.

V MUMu jsem zůstala do půl druhé. S Lenkou jsme ještě třídily autolékárničky. Holky nadšené, že nemusí být doma :-).

Pak volala babička Ilonka, že dnes přijede a přespí. Holky jí předaly obrázky k svátku a já jí na hlavě vytvořila melír :-). Snad jí neslezou vlasy a bude spokojená.

Babí přivezla holkám čokoládu na tyčce, která se má namáčet do horkého mléka a vznikne z toho horká čokoláda. Obě byly hnědé až za ušima :-). Ale chutnalo jim to...


Tak myslím, že to dobře dopadlo :-). Vlasy drží a z babičky je kočka!

2 komentáře: