pondělí 3. ledna 2011

Den 315.

Pondělí

Dnes slaví 30. narozeniny dvě moje velmi dobré kamarádky - Lenka a Radka. Nejsou to dvojčata, jen se to tak hezky sešlo :-). Obě dokonce čekají miminko... Tak holky, všechno nejlepší!!! Opatrujte bříško, buďte zdravé, šťastné a milované ♥♥♥.

Je tu opět pracovní týden a musím říct, že mi to vyhovuje. Svátky byly fajn, ale už ten pracovní a školní řád byl třeba :-).

Na školičkových dětech bylo dnes znát, že prázdniny byly dlouhé a že si některé odvykly. Potěšil mě Tomášek, který mi se sestřičkou Kačenkou vyrobil toto novoroční přání :-). ♥


Dohnala jsem teď všechny pracovní resty a pofrčím na gymnastiku. Chtělo by to se víc hýbat...

5 komentářů:

  1. No téda, to jsou novinky. :-)
    Radko, jestli to tu čteš, tak moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. To slyším dnes poprvé, že prázdniny byly dlouhé:-) Přání je moc krásné a roztomilé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když ony ty MUMové byly o týden delší :-)...

    OdpovědětVymazat
  4. :-) to jste na tom lépe, už je mi to jasné:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tak...člověk by zlenivěl:-)

    OdpovědětVymazat