úterý 25. ledna 2011

Den 337.

Úterý

Dnes jsme si s Kiki udělaly výlet MHD. Jely jsme k tetě Páje do hotelu. Ač je leden, na I.P.Pavlova prodávali tulipány! A tak jsme kousek jara donesly i tetě.

Pak jsme mastily pro Káju do školky, nakoupit, pro fotoknihu a na poštu pro balík (aby Kája mohla procvičovat prostorovou orientaci), stavily jsme se i ve sběrném dvoře pro bavlny do MUMu...

Pak byla chvilka klidu, a tak jsem mohla vyzkoušet nový objektiv. Jen je velká škoda, že je špatné světlo. Ale i tak má úžasnou světelnost! Jen by to chtělo nějaké nadšené modelky. Ty moje moc nespolupracují...




Ráno si Kiki hrála s mým narozeninovým dárkem :-D. Ke konzumaci nedošlo!!!


A odpoledne bylo ve znamení oprav. Minule, když nám tu mladý pán z Baumaticu opravoval myčku, loučila jsem se s ním se slovy, že už ho nechci vidět. A dnes jsem měla opět to štěstí :-). Nicméně myčku opravil. Bohužel je po záruce, a tak už to nebylo gratis. Ale i tak byl hodný a cenu nijak nenavyšoval. Nejdražší je holt doprava...

Alespoň jsme ušetřili při opravě pračky. Ta nám přestala "topit", a tak se do ní dnes Aleš pustil sám. Jel si pro nové topné tělísko a nechal tam 500,--. Jen se tak zeptal, na kolik by vyšla tato oprava? Tak prý cca 3500,--. Takže mám fakt radost, že má zlaté ručičky :-))). Příště snad opraví i tu myčku!

2 komentáře: