úterý 4. ledna 2011

Den 316.

Úterý

Uklízíme ozdobičky, balíme stromeček... Tak zase za rok, Vánoce!



Ráno jsem dala Kikču do MUMu hlídacím tetám a jela do Podolí. Byla jsem objednaná na kontrolní sono prsou. Ani jsem si nepřipouštěla, že by mohlo být něco špatně. Ale když pani primářka "snímala" onu bulku, byla ve mně malinká dušička. Ufff, nezvětšuje se! Musím se hlídat, ale další kontrola stačí za 2 roky. Pak šup do MUMu pro Kikču a domů kydat myšáky.

Oběd jsme odflákly. Uvařila jsem špagety a dala na ně hotovou omáčku. Začala mě dost bolet hlava, a tak jsem byla ráda, že jsem ráda. Kája šla dnes po "O". Pani učitelka se ke mně podezřele hrnula s ustaraným výrazem v očích a moc se omlouvala, že jí to je líto... Kája si totiž zvládla zmatlat mikinu i nové tričko razítkovací barvou!!! Tak už se to pere, ale bojím se, že nevypere :-(.

1 komentář: