pátek 7. ledna 2011

Den 319.

Pátek

Přepadla mě nějaká depka. Jsem nějaká bez nálady, nic se mi nechce. Školičku jsem vyloženě přetrpěla. Moc dětí a ještě takové hlučné kousky. Káju mi ze školky vyzvedne Lucka a půjdou si hrát s Emičkou a Viktorem k nim. Pak mi ji dovedou na gymnastiku. Kája šťastná, že nemusí spinkat.

Kiki si tu zpívá s Dádou Patrasovou a to její nadšení... Kéž bych se tím nakazila. Nějak mi to nejde. Spala bych. Všechno bych to nejraději zaspala a probudila se někdy na jaře.

Nejmilejší dárek k Vánocům - foťák! Původně jsem myslela, že bude fotit Kája, ale ujala se ho spíš Kikča :-).


PS: Přišla mi dnes dohoda o ukončení pracovního poměru u AAA. Opět mě pobavily!!! Původně mi žádnou práci na ploviční úvazek nabídnout nechtěly. Prostě buď nastoupit na plný úvazek (což si s dětma dovolit nemůžu) nebo nashledanou (ani s prodloužením péče o dítě nesouhlasily). Souhlasila jsem s dohodou, jen jsem si přála, aby tam uvedly důvod, že mi nebylo umožněno skloubit z časových důvodů práci a péči o děti. Když mi volaly, jak jsem se rozmyslela, nabídly mi rychle poloviční úvazek, ale se slovy, že se jedná o velice rutinní práci (bylo mi naznačeno, že o toto místo stejně nebudu stát). Ale ty mrchy mi do dohody napsaly, že i poloviční úvazek mi byl nabídnut!!! Si to taky mohly odpustit. Nemá smysl se s nima dohadovat. Už jen ty telefonní hovory mě naprosto ničily. Umí v tom chodit. Prostě jedničky v tom, jak vyštípat maminky bez nároku na odstupné. I kdyby to místo pro mne neměly, posadí mě k prvnímu volnému stolu a dají mi přendavat obálky :-(. Hlavně se NEROZČILOVAT!!! :-D

5 komentářů:

  1. Tu fotku rozhodně neukazuj Káje, protože mi tady právě vykládala, že foťák je jenom její, protože Kikina je na něj ještě malá :-D
    Malujeme, posloucháme Zlatovlásku, pohodička :-)
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotka. Snad bude brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  3. Kikca je proste pohodarka, tu nic nerozhodi, ani Kaji fotak :-)

    A jak pises, nerozcilovat se, urcite klapne neco jineho

    OdpovědětVymazat
  4. Áčkajsou vůbec pochybnej podnik..bu´d ráda,že snima nebudeš mít nic společnýho...

    OdpovědětVymazat