středa 26. ledna 2011

Den 338.

Středa

Před třemi lety mě touto dobou přijímali v Podolí na rizikové oddělení. Čekalo se, kdy se porod rozjede... Aleš byl doma na telefonu, skypoval s tetou Katkou a čekal, až zavolám, že má vyrazit. Tu noc už jsem nespala... A ráno, ráno se nám narodila naše druhá dcera Kristýna.

Jsem strašně šťastná, že ji mám. Že mám obě moje holky! Jsou pro mne všechno a strašně si přeji, aby byly šťastné a udělám pro to všechno, co budu moct. Chci je naučit, co je v životě důležité. Předat jim hodnoty, o kterých si myslím, že jsou správné. A až budou velké, budu se snažit nechat je žít a být tu pro ně, když budou potřebovat. Nic jim nenutit, radit, jen když o to budou stát. Bude to jejich život. A i když si někdy natlučou, pomůžu jim vstát. Chci je naučit, že v životě nic není zadarmo! A že spoléhat se bubou muset vždy hlavně samy na sebe. A já jim budu věřit, že to zvládnou! A také se budu snažit být vůči oboum maximálně spravedlivá! Holky moje, budu tady vždycky pro vás!!!

A odpuste mi, že jsem na vás byla dnes tak protivná!!! Mám vás ráda... Vaše máma ♥

----------------------------------------------------------------------------------
Kikči poslední školička v MUMu...

12 komentářů:

  1. Krásné a dojemné, tak nějak to mám v plánu také, moc doufám že to dokáži.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to napsala a je dobře, že sis to napsala. Přála bych ti, až si to tak za 15-20 let přečteš, abys mohla říct, jo je to tak :))
    Nechci tě strašit,ale realita je někdy trochu jiná :) Jednou lepší, jednou horší, jak kdy .

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi krásné fotky, krásné přání...Kristýnce vše nej.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné vyznání! To sis Kiki dala kdysi k narozeninám, že? :-)
    ...nojo, já mám taky spoustu dobrých úmyslů...jenže, když ono to nejde realizovat!! ;-)..."a nic jim nenutit"...to se mi líbí moc, ale... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, já vím, trojku na začátku mám, ale naivní jsem stále :-)... Když to jen půjde, ráda bych se toho držela! A proto, když se tak chovat nebudu, doufám, že mi tohle jednou někdo připomene!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky napsané..i já bych si to tak přála. Ta první fotka je nááádhernááá!!! Kristýnce vše nej!!

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že to bude přesně tak jak jsi napsala. Někdy budeš mít sice rozkousaný jazyk a kruhy pod očima z probděných nocí ale dodržíš to co jsi si předsevzala. A Kristýnce, naši milé sousetce (její "tudle ci, Hoji" u nás zdomácnělo) přejeme všechno nejlepší k narozeninám !!!

    OdpovědětVymazat
  8. tak i od nás Kikče vše toho nejlepšího... krásně napsané, tak ať to jde a holčičky dělají jen radost :) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  9. I my se přidáváme ke gratulantům, přejeme Kristýnce jen to nejlepší a přesně takovou mámu, jak píšeš výše :)
    A první portrét je nádherný, že by pevná padesátka?

    OdpovědětVymazat
  10. Gábi, určitě se ti o všechno podaří...je hrozně důležité, že člověk ví, co by chtěl.

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee, tak na tu noc nezapomenu asi nikdy,... byla jsem nervozni, jako kdyby to melo na svet prijit nase dite. Hodiny jsem telefonovala s Alesem a cekali jsme, az posles sms, ze se neco deje......
    A moccc pekne fotky,...tak at se i dal krasne foti

    OdpovědětVymazat
  12. Tak gábi..taky držímpalce,aby to bylojak jsi si předsevzala..vímu ž o tom něco ane vždycky se mi to daří...

    OdpovědětVymazat