středa 9. února 2011

Masopustní maškarní rej

A je to tady! Začala jsem propagovat svou první akci pro Hotel Čertousy. Mimo jiné ji budu i společně s Míšou uvádět. Jsem už předem nervózní, ale zároveň se těším. Tohle mě baví a můžu se realizovat. Snad to vše klapne podle představ pana majitele a já budu zase o krok blíž k mému vysněnému místu :-).

Tak kdo sem chodíte, čtete pravidelně můj blog a rádi byste mě podpořili, není nic lepšího, než si rezervovat místa a přijít se bavit společně s námi!

7 komentářů:

  1. Jéé gratuluju, to zní výborně!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nechcete si udělat výlet :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeji hodně štěstí v realizaci, aby se vše povedlo tak jak si představuješ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite bych prisla, jenom to mam trosku z ruky :-)
    Ale i tak, at se akce vydari a majitele tim presvedcis, ze bude dal pokracovat spoluprace!

    OdpovědětVymazat
  5. My tedy dem, já a Miš určitě, snad i další

    OdpovědětVymazat
  6. tak já a Šárka a kůň jdeme taky:-)))

    OdpovědětVymazat