čtvrtek 3. února 2011

Den 346.

Čtvrtek

Dnes jsem po dlouhé době zase fotila... Luci chtěla nějaké společné fotky na svatební oznámení. Holky se vždy v mezičase přidaly. Teta Radka je učesala, oblékla... No modelky :-D.












Dočetla jsem dnes jednu knížku (dárek od Andy) a musím říct, že mě dostala... Napsal ji Guillaume Musso a jmenuje se Budeš tam? Musím říct, že jsem u jejího čtení vypotřebovala celou krabici papírových kapesníků, ale stálo to za to. Andy díky!

Ke každé kapitole je napsán citát... Mě se líbí třeba ten u 14. kapitoly:

"Všechno, co se má stát, se stane,
ať se tomu snažíme zabránit sebevíc.
Všechno, co se nemá stát, se nestane,
ať pro to děláme cokoli."
Ramana Maharši

5 komentářů:

  1. Krásné fotky !!! Karolínka je už hotová fotomodelka, super :o)
    Knížku si budu moc půjčit ?

    OdpovědětVymazat
  2. Fak moc hezký fotečky, zítra jdu do knihovny, tak se poptám :)

    OdpovědětVymazat
  3. faakt?tak nevím,jestli mám být potěšená nebo smutná...nechtěla jsem trě rozplakat...

    OdpovědětVymazat