úterý 15. února 2011

Den 358.

Úterý

Kristýnka, to je rarach... Takové hodné dítě to bylo :-D. Spinkala, papala, koukala a spokojeně si broukala... Teď vystrkuje růžky. A pořádně! Zkouší, kam až může zajít a co jí projde nebo neprojde. Jedno varování nestačí! A Káju jak "trénuje". To si ještě užijeme :-).



Každá je tak jiná... Jedna samostatná jednotka, druhá závisláček... Jedna nic neřeší, druhá řeší všechno :-D... Žádná nuda. Ale zaručeně mě uměj vytočit obě. Dnes ráno se to povedlo Káje. To to u nás lítalo!!! I tatínek se přidal...

Večer vyrážím za kulturou... Míša mě vezme s sebou na dernieru Skleněného zvěřince s Danielou Bambasovou. Takže v 18h razíme směr Národní třída do divadla Metro.

Tak jsem si to moc užila. To, že jsem vytáhla paty z domova, mi moc prospělo. Seznámila jsem se osobně s Danielou Bambasovou, poznala jejího syna Dana a Míši kamaráda Karla. Domů jsme dorazily před půlnocí a jen co jsem zaplula do postele, spala jsem jako nemluvně :-). Jinak ve hře Skleněný zvěřinec jsem poznávala nejen chování mé mámy, ale i sama sebe :-D.


3 komentáře:

  1. Gábi,jistě sis užila prýma večer:-).
    A holčičky máš šikovný.
    Občas přeci"prudíme všichni" :oD!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky a prima večer.

    OdpovědětVymazat