čtvrtek 10. února 2011

Den 353.

Čtvrtek

Tak mi dnes ze skříně v ložnici zamával Andělíček... Chvíli jsem nechápala, co to je... Pak jsem si do toho píchla prstem... A už jsem byla doma :-D. Mikulášské balíčky pro holky!!! Tak dobře jsem je schovala, že jsem na ně úplně zapomněla. Být tam jen čokoláda, tak si pochutnáme, ale každá tam měla příděl banánů a mandarinek :-D.



Kdybych si nehledala hadry na maškarní, tak tam byly až do léta :-D...

6 komentářů:

  1. To je ještě dobrý, zeptej se Ivči jak jsme dělali Vánoce v dubnu :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, to je ta lepší varianta :-D. Holky dnes Mikuláše opravdu neměly :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Mno tenkrát se jednalo myslím o sadu angličáků a ještě nevím co ...zahrabanýho aby nenašli potvůrky šmejdící :o)

    OdpovědětVymazat