sobota 19. února 2011

Den 362.

Sobota

Mám za sebou další den trenérského kurzu. Od 8:30 do 19:30 jsem se školila. Trénovala hlavně sebe sama (není nad to si ozkoušet, co děláme s dětma). Bolí mě celé tělo a jsem zvědavá, jak se zítra budu hýbat...

Jdu dát vanu, zopakovat si informace, které jsem si zapsala do sešítku, aby zítra klapl testíček a spát. Mám toho opravdu dost.

O holky se dnes staral tatínek a babička Vierka. Zítra je pozvala na oběd, tak jsem ráda, že dostanou i něco teplého do žaludku, když už maminka tajtrdlíkuje na gymnastice.

A dnes jsem si myslela, že to bude bez fotky, ale když jsem probrala holek foťák, zjistila jsem, že ulovily "tatínka".

5 komentářů:

  1. Pěkně ulovili tatínka číslo 001 :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Holčičky jsou šikulky.Inu jablíčka nespadla daleko od stromu :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Od 8.30 do 19.30? To je tedy pěkně dlouhé školení, obdivuji tu výdrž:-)

    OdpovědětVymazat
  4. A to dnes od 9 do 17:30... Ufff, mám dost...

    OdpovědětVymazat