pondělí 14. února 2011

Den 357.

Pondělí

Dnes jsem ani nefotila. Stáhla jsem fotky z holek foťáku a použila jeden Káji autoportrét.


Nic moc nálada pokračuje... Ráno jsme strávily 2 hodiny na ORL. Kikča dostala Augmentin. Zánět ve druhém uchu a z toho pravého jí vytekl takový hnus...

Kája byla dnes na plavču, ale nechtěla mi ani vyprávět, co tam dělali. Prý mi to nechce říct. Nadšení jsem z ní necítila, tak nevím. Na gymnastiku ji odvezla Martina a zase mi ji vrátí... Hodná to spolutrenérka!!! :-)

Najela jsem si na stránky mého prvního blogu... Loni touto dobou jsem se nacházela ve stejném duševním rozpoložení, jako jsem teď. Depkovala jsem z blížícího se plesu, děti byly nemocné, byla jsem bez nálady... Aleš přišel poprvé s tím, že nemá nárok na bioléčbu, neboť má páteř jako bambus... Ona se ta historie nějak opakuje :-(. Jediné hřejivé může být to, že ples se nakonec maximálně vydařil, tak třeba se nám tak vydaří i Masopustní maškarní rej...

5 komentářů:

  1. Bude zas dobře a hele tá Kája má talent pro tobě je to super fotka :o)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi ta fotka moc líbí :)
    ať se cítíš brzo líp

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně že už bude jen a jen lépe...vždyť zima se blíží ke konci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju, ať je brzy lépe. Není to tou zimou i? Já se těším na jaro jak na smilování. A autoportrét je super, je to šikulka.

    OdpovědětVymazat