sobota 12. února 2011

Den 355.

Sobota

Sedím tu s barvou na vlasech. Koupila jsem si novinku od Schwarzkopfu - Perfect Mousse. Aleš pochvaloval, jak skvěle se nanáší... Teď ještě jak skvěle budu pak vypadat v tmavě hnědé :-D. No jo, jdu za cikánku, tak musím trošku přidat odstín!

Ještě 10 dní a končí můj druhý projekt 365. Před rokem jsem váhala, zda pokračovat. Letos už neváhám. Vím, že chci. Možná už to nebude 365, ale Gabro blog nekončí. Bude pokračovat dál. Je to výzva. Donutí mě to neodložit foťák, zamýšlet se nad tím, co ten den bylo pro mne důležitého, srovnat si hodnoty a neztratit ty fajn spolubloggery :-). Je mi tu s vámi fajn!

Tak jsem se tu tak nad tím vším zamýšlela, barvu na hlavě... Pak jsem ji šla smýt a slyším, jak na mne Kikinka volá z pokojíčku a pláče. Začalo ji bolet ouško. Tak jsem čekala, až dorazí babička a pohlídá Káju. Ta dorazila, ale vzápětí za ní i strejda s tetou. Taková rychlá návštěva (naštěstí, protože Kikince nebylo dobře), dali si rychlé kafe a jeli s Kájou k babí, kam dorazila s malým Mirečkem i Aleše sestřenice Evička. A my vyrazili s Kiki na Bulovku.

Tady celá utrápená usnula při čekání na babičku Alešovi na břiše...


Doma pak plakala, že k pani doktorce nechce. Na Bulovce už byla ale statečná holka a krásně spolupracovala. Držela. Je to moje šmudlinka... Doma dostala brufen a hned se jí ulevilo. Tatínek uvařil večeři, strejda dovezl zpátky Káju s babičkou a dali jsme si do zobáčku. Po véče jsme otevřeli Martini Rosé (šampíčko), dali si do něj jahůdky... A ať žije Valentýn :-D. To nevadí, že je až v pondělí...

Žádné komentáře:

Okomentovat