čtvrtek 17. února 2011

Den 360.

Čtvrtek

Padla na mě únava... Spala bych... Jen kdyby mě Kiki každých 5 minut nebudila. To si nakazuji, že ty oči raději ani zavírat nebudu.

Kája se na dnešek moc těšila. Natálka jí slíbila, že ji vezmou s tetou Irčou na dětskou Zumbu. Odpočítávala si dny, kolikrát se ještě vyspí... Dokonce mi ráno řekla, že bude s Natálkou ve školce spát. Teď se tu jen stavily pro věci a frčely.

A mě čeká ještě večer focení pupíku. Musím se nějak probrat...

Byla radost fotit Denisku a Lukáše. Snad budou mít hezkou vzpomínku na Bělinku v bříšku...


6 komentářů:

  1. Taky bych pořád spala. Asi nějaká forma zimního spánku nebo předčasné jarní únavy. Ale plně to chápu, to probírání je dost náročný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A jetli mne to při čtení, že budeš fotit pupík nenapadlo, že je to Denča a Lukáš. Aspoň jsem je zase "viděla".

    OdpovědětVymazat
  3. No pěkně jsi se Vílo probrala :o) Moc pěkné fotky a příjemní nastávající rodiče..paráda

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!! škoda, že něco takového v albu taky nemám :-(( tenkrát blogy nefrčely ;-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi..jsi už fakt umělec..uděláš mi takynějakou fotku? i když jsem nejhorší model:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky rodinky, opravdu povedené!!!!

    OdpovědětVymazat